Hjemmeside: Klikk her for å gå til hjemmesiden
THY Mini-Camping & Stellplads / RÆHR Fiskepark
Kontaktperson: Leif Fuglsang Andreasen
Adresse: Bybakken 3,Ræhr
Postnummer: 7730
Poststed: Hanstholm
Land: Danmark
E-mail: leifandreasen@privat.dk
Telefax:
Bransje: Campingplass (Hytter )Bungalows Overnatting Stugor
Camping
Dette er et nytt bekjentskap for Autoclub-Norge og vi er glade for at de er med oss i Autoclub! Dette er litt mindre camping men har meget å tilbyde dere alle! Les mere på deres sider! Internet / WiFi forbindelse / Kr. 10,- pr. dag Kørselsbeskrivelse: Kør mod Hanstholm ad vej 26 eller 29, ca. 4 km før Hanstholm ved landsbyen Ræhr, pladsen og søen ligger synligt lige syd for vej 26. GPS koordinater: Breddegrad: 57* 5´ 22" N Længdegrad: 8* 40´ 15" E Campingpladsen og fiskesøen er beliggende i landsbyen Ræhr, med kort afstand til Hanstholm og handelsbyen Thisted. Det er en lille, men rolig og hyggelig plads med tilladelse til i alt 16 enheder. Alle former for campister er velkomne, men pladsen er især egnet for autocampere hvor man ønsker en nem og billig overnatning - en såkaldt Stellplads, en enkel overnatningsform som er meget udbredt i de sydeuropæiske lande.